Головна сторінка Статистична інформація Мапа сайту Експрес-випуски Обізнаність суспільства Вибіркові обстеження населення Цілі сталого розвитку

Новини
Про Головне управління >> 
Діяльність Головного управління >> 
Доступ до публічної інформації >> 
Нормативно-правова база >> 
Публікації >> 
Статистичний атлас України
Соціально-економічне становище м.Києва >> 
Для медіа >> 
Метаописи держстатспостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація >> 
Електронна звітність >> 
Єдиний державний реєстр пiдприємств та органiзацiй України >> 
Замовлення статистичної інформації
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2010
Корисна інформація >> 
Здійснення реформ в Україні
Всеукраїнський перепис населення
Поштова скринька
Пошук по сайту
Головне управління ДФС у м.Києві
Платформа Центрів Дія
UNITED 24 MEDIA
© Головне управління статистики у м. Києві, 2007-2025
Головна > Діяльність Головного управління > Кадрові питання > Добір персоналу на зайняття посад державної служби > Вакансії > заступник начальника відділу

 

Опис вакантної посади заступника начальника відділу організації і проведення опитувань респондентів управління збирання даних вибіркових обстежень населення, категорія «Б»

Завдання за посадою:

·       Здійснення моніторингу технологічної програми державних статистичних спостережень відділу та здійснення моніторингу її виконання.

·       Здійснення організації і проведення навчання з фахівцями з інтерв'ювання (далі – ФЗІ).

·       Організація та координація робіт з проведення опитувань респондентів, організація збирання форм державної статистичної звітності  за напрямами обстежень населення: бюджетів домогосподарств , робочої сили, доходів і умов життя (EU-SILC).

·       Ведення бази даних уніфікованої мережі ФЗІ.

·       Розрахунок обсягу коштів для відшкодування витрат ФЗІ на проїзд.

·       Здійснення відбору територіальних одиниць вибірки, домогосподарств для участі в державних вибіркових обстеженнях населення, проведенні актуалізації списків адрес домогосподарств.

·       Організація і проведення контролю якості роботи ФЗІ щодо достовірності статистичних даних, включно з виходом на дільниці.

·       Проведення планового та цілеспрямованого контролів за напрямом рівня участі домогосподарств в обстежені (РУД).

·       Підготовка до випуску комплексного оглядового листа.

·       Підготовка проєктів наказів, листів та інших службових документів.

 

Обов’язкові вимоги до кандидата на посаду: 

  • освіта: вища освіта ступеня магістра або спеціаліста за спеціальностями "Статистика", "Економіка" або прирівняними до них спеціальностями;
  • знання законодавства:

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закону України «Про офіційну статистику»;

5) Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

6) Закону України «Про інформацію»;

7) Закону України «Про захист персональних даних».

 

  • професійні знання та цифрові навички:

1) вільне володіння державною мовою відповідно до рівня, визначеного Національною комісією зі стандартів державної мови;

2) уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача).

  • управління організацією роботи:

1) чітке бачення цілі;

2) ефективне формування та управління процесами.

·       прийняття ефективних рішень:

1) здатність приймати вчасні та виважені рішення;

2) автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень.

  • ефективність координації з іншими:

1) здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами, представниками інших державних органів;

2) здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль.

  • аналітичні здібності:

1) здатність до логічного мислення, оцінювання ситуації, узагальнення, розкладання складних питань на складові, виділення головного від другорядного, виявлення закономірностей, вміння аналізувати інформацію та робити висновки.

·       цифрова грамотність:

1) вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків (Word, Excel);

2) здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

3) здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

4) здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

 

 Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 14972 грн.;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» та Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік»;

  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadru@kyiv.ukrstat.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, що відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.