Головна сторінка Статистична інформація Мапа сайту Експрес-випуски Обізнаність суспільства Вибіркові обстеження населення Цілі сталого розвитку

Новини
Про Головне управління >> 
Діяльність Головного управління >> 
Доступ до публічної інформації >> 
Нормативно-правова база >> 
Публікації >> 
Статистичний атлас України
Соціально-економічне становище м.Києва >> 
Для медіа >> 
Метаописи держстатспостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація >> 
Електронна звітність >> 
Єдиний державний реєстр пiдприємств та органiзацiй України >> 
Замовлення статистичної інформації
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2010
Корисна інформація >> 
Здійснення реформ в Україні
Всеукраїнський перепис населення
Конкурс на заміщення вакантних посад >> 
Поштова скринька
Пошук по сайту
Головне управління ДФС у м.Києві
Платформа Центрів Дія
UNITED 24 MEDIA
© Головне управління статистики у м. Києві, 2007-2024
Головна > Конкурс на заміщення вакантних посад > Вакансії > Головний спеціаліст 2

 

Оголошення про добір на період дії воєнного стану на вакантну посаду державної
служби категорії «В» - головного спеціаліста сектору фінансової та бюджетної звітності
відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст сектору фінансової та бюджетної звітності відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності Головного управління статистики у м. Києві,
категорія «В»

Посадові обов’язки

Проведення банківських виписок в автоматизованому програмному забезпеченні «IS-PRO».

Забезпечення контролю і відображення на рахунках бухгалтерського обліку надходження і витрачання бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами державного бюджету.

Формування меморіальних ордерів.

Проведення звірки з органами Державної казначейської служби України відповідно до Звіту про надходження та використання коштів загального фонду та Звіту про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги.

Підготовка даних для включення їх до бюджетної та фінансової звітності, забезпечення підготовки оброблених документів для збереження їх протягом встановленого терміну.

Формування картки аналітичного обліку касових та фактичних видатків за загальним та спеціальним фондами, за кожним видом надходжень.

Виконання інших робіт за дорученням безпосереднього керівника, керівництва ГУС у м. Києві.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 10309,00 грн (класифікаційний код посади4-VІІІ-2).

Надбавки та доплати відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2023 № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби оголошується конкурс.

Граничний строк перебування особи на посаді – до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію до відділу управління персоналом:

1) заяву із зазначенням основної мети щодо зайняття посади (за зразком);

2) резюме (за формою згідно з Додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 98));

3) заповнена особова картка (за формою, затвердженою наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року № 77-20).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Особа, яка претендує на зайняття посади державного службовця, до призначення на відповідну посаду згідно із Законом України «Про запобігання корупції» подає в установленому цим Законом порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, призначена у період дії воєнного стану, зокрема  на посаду державної служби, подає документ про підтвердження рівня володіння державною мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану, у разі якщо такий документ не був поданий нею раніше.

Інформація приймається на електронну адресу відділу управління персоналом kadru@kyiv.ukrstat.gov.ua.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору на вакантну посаду

Артеменко Любов Борисівна або

Ятченко Аліна Григорівна, kadru@kyiv.ukrstat.gov.ua

 

тел. (044) 482-00-79

Місце проведення співбесіди

м. Київ, вулиця Олександра Кониського, 71(проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів)

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем бакалавра, магістра за спеціальністю: "Бухгалтерський облік", "Облік і оподаткування"

2.

Досвід роботи

бажано досвід роботи на посаді бухгалтера не менше двох років

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Відповідальність

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

2.

Ефективність координації з іншими

- здатність налагоджувати зв'язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій

3.

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи

4.

Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
- вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;
- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку;

- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства

2.

Знання законодавства у сфері

Знання:

Закону України «Про офіційну статистику»

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»

Закону України «Про пенсійне забезпечення»

Бюджетний кодекс

Податковий кодекс