Опис вакантної посади головного спеціаліста сектору фінансової та бюджетної звітності відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності
Завдання за посадою:
- Організація правильного та своєчасного обліку матеріальних цінностей та грошових коштів, контроль їх руху та збереження.
- Приймання від матеріально відповідальних осіб первинних документів на товарно-матеріальні цінності, виписування прибутково-видаткових накладних (вимог).
- Правильне і своєчасне проведення інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших статей балансу, обробка та оформлення її результатів.
- Участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей, у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
- Забезпечення своєчасного та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів, дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуг.
- Складання та своєчасне подання реєстрів бюджетних і бюджетних фінансових зобов’язань на реєстрацію до органів Державної казначейської служби України (далі – Казначейство) та забезпечення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до цих реєстрів, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які подаються до органів Казначейства.
- Формування, друк і передавання для подальшої роботи казначейських виписок на автоматизованому робочому місці в системі дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».
- Виконання інших робіт за дорученням безпосереднього керівника, керівництва ГУС у м. Києві.
Обов’язкові вимоги до кандидата на посаду:
- освіта: вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальностями галузі знань "Бухгалтерський облік", "Облік і оподаткування" або прирівняними до них спеціальностями;
- знання законодавства:
1) Закону України «Про офіційну статистику»;
2) Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»;
3) Закону України «Про пенсійне забезпечення»;
4) Бюджетний кодекс;
5) Податковий кодекс;
професійні знання та цифрові навички:
1) вільне володіння державною мовою;
2) уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача);
3) знання основ діловодства.
1) усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
2) здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
- ефективність координації з іншими:
1) здатність налагоджувати зв'язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
2) уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій.
1) здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
2) вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
3) вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.
1) вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;
2) вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;
3) вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;
4) здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку;
5) здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 10309 грн.;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу" та Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік";
- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (із змінами).
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadru@kyiv.ukrstat.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, що відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.