Головна сторінка Статистична інформація Мапа сайту Експрес-випуски Обізнаність суспільства Вибіркові обстеження населення Цілі сталого розвитку

Новини
Про Головне управління >> 
Діяльність Головного управління >> 
Доступ до публічної інформації >> 
Нормативно-правова база >> 
Публікації >> 
Статистичний атлас України
Соціально-економічне становище м.Києва >> 
Для медіа >> 
Метаописи держстатспостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація >> 
Електронна звітність >> 
Єдиний державний реєстр пiдприємств та органiзацiй України >> 
Замовлення статистичної інформації
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2010
Корисна інформація >> 
Здійснення реформ в Україні
Всеукраїнський перепис населення
Поштова скринька
Пошук по сайту
Головне управління ДФС у м.Києві
Платформа Центрів Дія
UNITED 24 MEDIA
© Головне управління статистики у м. Києві, 2007-2025
Головна > Діяльність Головного управління > Кадрові питання > Добір персоналу на зайняття посад державної служби > Вакансії > Головний спеціаліст 1

 

Опис вакантної посади головного спеціаліста сектору фінансової та бюджетної звітності відділу фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності

 

 Завдання за посадою:

  • Організація правильного та своєчасного обліку матеріальних цінностей та грошових коштів, контроль їх руху та збереження.
  • Приймання від матеріально відповідальних осіб первинних документів на товарно-матеріальні цінності, виписування прибутково-видаткових накладних (вимог).
  • Правильне і своєчасне проведення інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших статей балансу, обробка та оформлення її результатів.
  • Участь у роботі комісії по списанню товарно-матеріальних цінностей, у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів.
  • Забезпечення своєчасного та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів, дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуг.
  • Складання та своєчасне подання реєстрів бюджетних і бюджетних фінансових зобов’язань на реєстрацію до органів Державної казначейської служби України (далі – Казначейство) та забезпечення достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до цих реєстрів, повноту та достовірність даних підтвердних документів, які подаються до органів Казначейства.
  • Формування, друк і передавання для подальшої роботи казначейських виписок на автоматизованому робочому місці в системі дистанційного розрахункового обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство».
  • Виконання інших робіт за дорученням безпосереднього керівника, керівництва ГУС у м. Києві.

 Обов’язкові вимоги до кандидата на посаду: 

  • освіта: вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальностями галузі знань "Бухгалтерський облік", "Облік і оподаткування" або прирівняними до них спеціальностями;
  • знання законодавства:

1) Закону України «Про офіційну статистику»;

2) Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»;

3) Закону України «Про пенсійне забезпечення»;

4) Бюджетний кодекс;

5) Податковий кодекс;

професійні знання та цифрові навички:

1) вільне володіння державною мовою;

2) уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача);

3) знання основ діловодства.

  • відповідальність:

1) усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

2) здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

  • ефективність координації з іншими:

1) здатність налагоджувати зв'язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;

2) уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій.

  • аналітичні здібності:

1) здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
2) вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
3) вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

  • цифрова грамотність:

1) вміння використовувати комп'ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов'язків;

2) вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації;

3) вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

4) здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку;

5) здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані.

 Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 10309 грн.;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу" та Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік";

  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (із змінами).

 Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadru@kyiv.ukrstat.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, що відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.