Головна сторінка Статистична інформація Мапа сайту Експрес-випуски Обізнаність суспільства Вибіркові обстеження населення Цілі сталого розвитку

Новини
Про Головне управління >> 
Діяльність Головного управління >> 
Доступ до публічної інформації >> 
Нормативно-правова база >> 
Публікації >> 
Статистичний атлас України
Соціально-економічне становище м.Києва >> 
Для медіа >> 
Метаописи держстатспостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація >> 
Електронна звітність >> 
Єдиний державний реєстр пiдприємств та органiзацiй України >> 
Замовлення статистичної інформації
Сервіс для визначення кодів видів економічної діяльності за КВЕД-2010
Корисна інформація >> 
Здійснення реформ в Україні
Всеукраїнський перепис населення
Конкурс на заміщення вакантних посад >> 
Поштова скринька
Пошук по сайту
Головне управління ДФС у м.Києві
Платформа Центрів Дія
UNITED 24 MEDIA
© Головне управління статистики у м. Києві, 2007-2024
Головна > Діяльність Головного управління > Робота зі зверненнями громадян > Інформація про роботу зі зверненнями громадян у 2024 році

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у III кварталі 2024 року

       Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

       На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян  в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

       У ІII кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 29 звернень
від громадян, з них:

       -        поштою -17;

       -        на особистому прийомі - 12.

       Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:

       - надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 16;

       - надання статистичної інформації – 12;

       - кадрові питання – 1.

       Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження
у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.

       Відділом контролю виконання, діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.

       Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

       Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.

 

 

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І півріччі 2024 року

       Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.

       На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

       У І півріччі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 186 звернень від громадян, з них:

       -    поштою - 66;

       -    на особистому прийомі - 120.

       Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:

       надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 147;

       надання статистичної інформації – 38;

       кадрові питання – 1.

       Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.

       Відділом контролю виконання, діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.

       Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

       Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.

 

 

 

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у ІІ кварталі 2024 року

       На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

       У ІI кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 32 звернення від громадян, з них:

       - поштою - 23;

       - на особистому прийомі - 9

       Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:

       надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 16;

       надання статистичної інформації - 16;

       Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.

       Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.

       Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

       Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.

 

 

 

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І кварталі 2024 року

       На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

       У І кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 154 звернення від громадян, з них:

       - поштою - 43;

       - на особистому прийомі - 111.

       Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:

       -    надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 131;

       -    надання статистичної інформації - 22;

       -    кадрові питання - 1.

       Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.

       Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.

       Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

       Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.