Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у III кварталі 2024 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У ІII кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 29 звернень
від громадян, з них:
- поштою -17;
- на особистому прийомі - 12.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
- надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 16;
- надання статистичної інформації – 12;
- кадрові питання – 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження
у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання, діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І півріччі 2024 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Головному управлінні статистики у м. Києві (далі - ГУС у м. Києві) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених ними питань.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У І півріччі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 186 звернень від громадян, з них:
- поштою - 66;
- на особистому прийомі - 120.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 147;
надання статистичної інформації – 38;
кадрові питання – 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання, діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у ІІ кварталі 2024 року
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У ІI кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 32 звернення від громадян, з них:
- поштою - 23;
- на особистому прийомі - 9
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 16;
надання статистичної інформації - 16;
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.
Інформація про роботу зі зверненнями громадян
у І кварталі 2024 року
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у м. Києві забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
У І кварталі 2024 року до ГУС у м. Києві надійшло 154 звернення від громадян, з них:
- поштою - 43;
- на особистому прийомі - 111.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались:
- надання роз'яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 131;
- надання статистичної інформації - 22;
- кадрові питання - 1.
Усі заяви, клопотання громадян, що надходять до ГУС у м. Києві, приймаються централізовано і реєструються у день їх надходження у відповідному журналі, в системі електронного документообігу.
Відділом контролю виконання діловодства та звернень громадян постійно надається методична та практична допомога структурним підрозділам ГУС у м. Києві, щодо покращення роботи ведення діловодства, архівної справи, роботи зі зверненнями громадян та виконавчої дисципліни.
Порядок організації та проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у м. Києві розміщено на офіційній вебсторінці, а також висвітлено підсумки щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
Всі отримані звернення розглянуто у відповідності до вимог чинного законодавства. Порушення строків, встановлених законодавством, безпідставна відмова від розгляду або передача іншим органам влади, установам чи організаціям відсутні.